MKBiT doet haar uiterste best om alle afspraken na te komen en zo onze klanten een optimale service te verlenen. Desalniettemin kan het voorkomen dat u niet (geheel) tevreden bent over een product, dienst of levering. Wij vinden het heel belangrijk om snel van u te horen wanneer u klachten of opmerkingen heeft. Alleen zo kunnen wij onze dienstverlening optimaliseren en samen met u naar een snelle en adequate oplossing toewerken.
Heeft u een klacht?
U kunt uw klacht schriftelijk indien via e-mail: info@mkbit.nl.
Wanneer krijgt u antwoord op uw klacht?
MKBiT neemt zo snel mogelijk contact met u op, uiterlijk binnen 14 werkdagen. Hebben wij toch meer tijd nodig, dan laten wij u binnen 14 werkdagen weten wanneer u antwoord kunt verwachten.
Heeft u vragen?
Indien u vragen heeft over deze klachtenprocedure kunt u tijdens kantooruren contact met ons opnemen op nummer: 0591 – 659911. Wij staan u graag te woord.