Al meer dan 20 jaar de vertrouwde IT partner voor het MKB!



Klachten

MKBiT doet haar uiterste best om alle afspraken na te komen en zo onze klanten een optimale service te verlenen. Desalniettemin kan het voorkomen dat u niet (geheel) tevreden bent over een product, dienst of levering. Wij vinden het heel belangrijk om snel van u te horen wanneer u klachten of opmerkingen heeft. Alleen zo kunnen wij onze dienstverlening optimaliseren en samen met u naar een snelle en adequate oplossing toewerken.

Heeft u een klacht?

U kunt uw klacht schriftelijk indien via e-mail: info@mkbit.nl.

Wanneer krijgt u antwoord op uw klacht?

MKBiT neemt zo snel mogelijk contact met u op, uiterlijk binnen 14 werkdagen. Hebben wij toch meer tijd nodig, dan laten wij u binnen 14 werkdagen weten wanneer u antwoord kunt verwachten.

Heeft u vragen?

Indien u vragen heeft over deze klachtenprocedure kunt u tijdens kantooruren contact met ons opnemen op nummer: 0591 – 659911. Wij staan u graag te woord.

Components