Klachten

Onze klachtenprocedure

MKB IT doet haar uiterste best om alle afspraken na te komen en zo onze klanten een optimale service te verlenen. Desalniettemin kan het voorkomen dat je niet (geheel) tevreden bent over een product, dienst of levering. Wij vinden het heel belangrijk om snel van jou te horen wanneer je klachten of opmerkingen heeft. Alleen zo kunnen wij onze dienstverlening optimaliseren en samen met je naar een snelle en adequate oplossing toewerken.

Heeft u een klacht?

Je kunt jouw klacht schriftelijk indien via e-mail: info@mkbit.nl.

Wanneer krijgt u antwoord op uw klacht?

MKB IT neemt zo snel mogelijk contact met u op, uiterlijk binnen 14 werkdagen. Hebben wij toch meer tijd nodig, dan laten wij u binnen 14 werkdagen weten wanneer u antwoord kunt verwachten.

Heeft u vragen?

Indien je vragen heeft over deze klachtenprocedure kun je tijdens kantooruren contact met ons opnemen op nummer: 0591 – 659911. Wij staan je graag te woord.

Neem contact op

Enthousiast geworden van ons verhaal en wil je kennismaken met ons team om jouw doelen te bespreken? Neem vrijblijvend contact met ons op!

Contact